בשנים האחרונות חברת קסום מוצרי חקלאות פתחה את שעריה והתחילה להיות אחת מהספקיות הגדולות ביותר בישראל בתחום של תערובות לבעלי חיים. החברה מספקת מגוון גדול של תערובות שונות המתאימות גם לפרות, גם לעגלים וגם לכל סוגי התרנגולות והעופות. תערובות לבעלי חיים אשר מאושרות על ידי משרד הבריאות יכולות לספק ערך תזונתי נוסף ולגרום לבשר להיות טוב יותר ובריא יותר.

בואו לאולם התצוגה שלנו וקבלו מידע נוסף

יש לכם את האפשרות לבקר באולם התצוגה הגדול שלנו כדי לקבל את כל המידע המעמיק יותר על תערובות לבעלי חיים. בסופו של דבר חשוב מאוד לקחת את הייעוץ של אנשים שמבינים בתחום ולכן במשרדים שלנו תוכלו לקבל את כל המידע החשוב ביותר על התחום .

מזון ליונים

התערובות מכילות סוגים רבים של זרעים משובחים העוברים תהליך מיון וניקוי קפדני המנפה בין השאר אבק ומזיקים עד כדי נקיון מקסימלי שראוי גם למאכל אדם. המינון של סוגי זרעים השונים בתערובות נקבע ומפוקח ע”י וטרינר המקפיד על תמהיל בריאותי ואיכותי להשגת אפקטיביות מירבית.

מזון לציפורים

התערובות מכילות סוגים רבים של זרעים משובחים העוברים תהליך מיון וניקוי קפדני המנפה בין השאר אבק ומזיקים עד כדי נקיון מקסימלי שראוי גם למאכל אדם. המינון של סוגי זרעים השונים בתערובות נקבע ומפוקח ע”י וטרינר המקפיד על תמהיל בריאותי ואיכותי להשגת אפקטיביות.